What's new

Welcome to okpne | Welcome My Forum

Join us now to get access to all our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, and so, so much more. It's also quick and totally free, so what are you waiting for?

שיתוף פעולה של Art & Craft Land עם פלטפורמת הקריפטו הגדולה ביותר gate.io

Hoca

Administrator
Staff member
Joined
Mar 19, 2024
Messages
897
Reaction score
0
Points
16
Gate.io-ArtCraftLand-collaboraiton


וואן גוך כאשר היה מוכר את יצירותיו, בקושי היה יכול להסתדר מהכסף הזה. וראשית כל היה קונה בד וצבעים. להיות אמן – הוא ייעוד, שאמן מקדיש לו את חייו. היום הציורים שלו שווים מיליונים. שום דבר לא השתנה בזמננו. כמובן, יש אמנים אופנתיים ויקרים, הם היו גם אז, אבל הציורים שלהם נקנים בדרך כלל על ידי אנשים עשירים. כך זה היה בכל עת. אבל הדבר המעניין ביותר הוא שאם ניקח את כל האמנים המפורסמים, אז אף אחד מהם לא היה עשיר ממכירת יצירותיהם. מפני מה? מפני שאמנות כנה דורשת מסירות מוחלטת, כשיוצרים, כי לא יכולים אחרת, כאשר זו משמעות החיים, וזה לא קשור לכסף.

האם יש טעם לקנות יצירות מקוריות של אמנים לאדם הפשוט? בלא ספק! הציור של האמן על הקיר עדיף מאשר רפרודוקציה או משהו כזה. זוהי מתנה נהדרת. ומי יודע, אולי אתה לוקח יצירת מופת. אבל כמובן, שהתמונה צריכה בראש ובראשונה למצוא חן בעינייך ולספר לך משהו, לתת רגש ותדמית, היא בשביל הנשמה שלנו, חלון לעולמות אחרים, עם הזמן חושפת את היבטיה החדשים, ומאפשרת לנו לחוות משהו שאינו נגיש בשגרה יומיומית, שבה טובע משהו משמעותי… או פשוט היא תקשט עיצוב שלך וזה גם יעזור לאמן ליצור עוד. למה לא?

אחד ההבדלים בין בני אדם לבעלי חיים, שהם אינטליגנטיים לא פחות בבית הגידול שלהם, הוא היכולת ליצור אמנות. ולאמנות תמיד יש שני יוצרים: זה שיוצר אותה, וזה שמתבונן בה. צופה, מאזין, קורא.


היו ועדיין קיימות אגודות שונות של אמנים. בפרט, בישראל, מפיקת האירועים דוברינקה פרבנוב גילמה רעיון כזה על ידי בניית פלטפורמה דיגיטלית Art & Craft Land עבור אנשים יצירתיים, שבה הם יכולים להציג את עבודותיהם ולפגוש לקוחות מתעניינים. כאן תמצאו גם ציור, גם רישום, פיסול ועיצוב. זהו האתר היחיד שיש בו הכל, החל מדיוקן, שאפשר להזמין, ועד טבעת אירוסין, שמלה יפה או תיק מעוצב.


זוהי פלטפורמה לאמנים ומותגי מעצבים ברמה עולמית! פלטפורמה זו מציעה פריטים בלעדיים שאינם נמצאים בפלטפורמות אחרות וחפצים המיוצרים לפי הזמנה. הם נעשים רק עבור לקוח אחד, ורק בעותק אחד. לפרויקט יש גם מטרה קהילתית וחברתית – לסייע לאמנים להתעדכן בטרנדים העולמיים בתחום האמנות ולפרסם את עצמם בקנה מידה עולמי.

מוצעים גם מוצרים דיגיטליים והכיוון המודרני של NFT מתבצע.


כמה מילים על NFT. עקב אירועים אחרונים בעולם, עסקים חיפשו הזדמנויות פיתוח במרחב המקוון. ואחד הפתרונות הללו היה טכנולוגיית ה-NFT (Non-Fungible Token) – אסימון שאינו ניתן לשינוי. מדובר בתעודה קריפטוגרפית המוכיחה החזקה של חפץ ייחודי במרחב הדיגיטלי. הודות להצפנה קריפטוגרפית, אי אפשר לזייף את הזכויות לבעלות על נכס. בעיקרו של דבר, ה-NFT מגן על זכויות היוצרים של יצירת אמנות בעולם הדיגיטלי.

אחד היישומים של NFT הוא אמנות קריפטו, מכירת יצירות של אמנים במכירה פומבית. ולמרות ש-NFT היא חלק מכלכלת הבלוקצ’יין, הטכנולוגיה הזו מאפשרת לאמן לקבל תשלום בכל מטבע מועדף.




יש להוסיף כאן גם שהפרויקט Art & Craft Land משתף פעולה עם קהילות אחרות ועם אוצרי אמנות בערים שונות, ואם מישהו מעוניין בתערוכות משותפות עם הכיוון NFT, הוא יכול לפנות לדוברינקה (https://instagram.com/dobrinka_encheva ובטלפון 0529370105).


דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה כזה היא השתתפות Art & Craft Land בפרויקט משותף עם חברת gate.io הבינלאומית המולטי-מיליון. אוספים ייחודיים של אמנים מפורסמים מפרויקט Art & Craft Land נוצרו בפלטפורמת gate.io.

זוהי פלטפורמת הקריפטו ושוק ה-NFT הגדולים ביותר. אחת הפעילויות שלהם היא שהם נותנים פרסום וחסות לחלק מהאמנים, הפלטפורמה מעדיפה לתת חסות לנשים, אז הם אהבו את פרויקט Art & Craft Land, מכיוון שהוא כולל בעיקר נשים.

הפלטפורמה שואפת לפתח את כיוון ה-NFT במיוחד עבור אמנים. לקבוצת הטוויטר שלהם בשפה אחת בלבד יש למעלה מ-700 אלף עוקבים, שלא לדבר על רשתות חברתיות אחרות ובשפות אחרות. באוספים שלהם תוכלו למצוא אמנים ישראלים מפורסמים כמו מיכאל חזין, דימה מוגילבסקי, ארינה אלבו, לריסה חודוס, אלה רוזנברג, אספיר שפירו ועוד. השקת קולקציות Art & Craft Land ב-gate.io תחל ב-22.6.2022 עם קידום רחב בפלטפורמה שלהם.

https://www.gate.io/nft/collection/12650/Art-and-Craft-Land

https://www.gate.io/nft/collection/12911/Michael-Hazin

https://www.gate.io/nft/collection/12912/Esfir-Shapiro

https://www.gate.io/nft/collection/13111/Ella-Rosenberg

https://www.gate.io/nft/collection/13163/Larysa-Khodos



ובכן ברור שחפצי אמנות אינם נוצרים עבור הצרכן ההמוני. על ידי מתן מתנה כזו אנו מביעים יחס מיוחד כלפי האדם שמקבל אותה, או אהבה לעצמנו, אם המתנה הזו מיועדת לנו. הרי כאשר אתה מסתכל בציור, נפגשים יוצר יצירה ומעריך שלה, במסתורין ססגונים שנוצרים ברגעים כאלה. ואיזו תמונה קרצה לך באופן אישי?


https://artcraftland.com

אינסטגרם @artcraftland

פייסבוק https://www.facebook.com/artcraftlandcom

YouTube https://youtube.com/channel/UCDSqnkqyTOT-6XiweWoFFtA


נוצה

ג’וד לברון לב

נייד

[email protected]

Sign in Linkedin group
Follow us on Instagram
Join the group in Facebook

The post שיתוף פעולה של Art & Craft Land עם פלטפורמת הקריפטו הגדולה ביותר gate.io appeared first on ArtLand - art that warms the soul.
 
Top Bottom